دانلود محتوا در اینستاگرام Instagram
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اینستاگرام Instagram یکی از شبکه های اجتماعی پر طرفدار است و کاربران بسیاری روزانه بیشتر وقت خود را در آن می گذرانند. شرکت تولید کننده این اپلیکیشن موبایل همواره در تلاش است تا با افزودن قابلیت های مختلف، رضایت کاربران خود را بیشتر از قبل جلب نماید. به همین دلیل به زودی قابلیت جدیدی برای دانلود محتواهای حساب کاربری به این برنامه اضافه خواهد شد.

حتما بخوانید: غیرفعال کردن نوتیفیکیشن در اینستاگرام

افزودن قابلیت دانلود محتوا در اینستاگرام Instagram 

افزودن قابلیت دانلود محتوا در اینستاگرام Instagram

طبق اعلام یکی از کارشناسان اینستاگرام در مصاحبه با سایت ThechCruunch، قرار است ابزار جدیدی به این اپلیکیشن اضافه شود که به کاربران امکان می دهد مانند فیس بوک اطلاعات موجود در حساب کاربری خود را دانلود کرده و نگه داری کنند. در آپدیت جدید اینستاگرام که به زودی ارائه خواهد شد، کاربر می تواند تمام تصاویر و ویدئوها در قالب پست و استوری، همچنین پستهای آرشیو شده ای را که به طور موقت از صفحه اصلی حذف شده اند، دانلود کند و جمع آوری نماید. نکته جالب توجه اینکه کاربران می توانند پیام های موجود در دایرکت خود را نیز دانلود کنند. افزودن قابلیت دانلود محتوا در اینستاگرام Instagram در جدیدترین نسخه این برنامه، برای کاربران و مخاطبان برنامه بسیار مفید بوده و طبیعتا کاربران بیشتری را به سوی این اپلیکیشن جلب می نماید. 

به اینستاگرام قابلیت دیگری نیز اضافه شده که در حال حاضر مورد بهره بهرداری کابران قرار داد. همان طور که می دانید در ورژن های قبلی، پست های جدید در فید اینستاگرام بر اساس جدیدترین عکس ها و ویدئوهای پست شده توسط کاربران نمایش داده می شد. اما در ورژن جدید به دلیل تغییرات به وجود آمده در الگوریتم برنامه، پست ها بر اساس علاقه مندی شما نشان داده می شوند.

شما می توانید برای دستیابی به اخبار روز تکنولوژی و نیز دریافت آموزش های کاربردی به بخش مقالات به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی





:: برچسب‌ها: اینستاگرام , آپدیت جدید اینستاگرام , دانلود محتوا در اینستاگرام , دانلود پست ها در اینستاگرام , اخبار روز تکنولوژی ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 26 فروردين 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی